luni, 11 martie 2019

Inceputuri complicate #ziua1

Nicioadata inceputurile nu sunt chiar simple. 
Asa ca nici nu m-as fi asteptat sa fie nici acest inceput.
Obisnuita cu ciocolata (aproape zilnica) asa cum fumatorul este obisnuit cu numarul lui de tigari zilnice, am intins de cateva ori mana spre Milka.
Insa nu acest aspect a fost mai complicat...ci masa de seara.
De fapt aceasta este adevarata problema in ceea ce ma priveste.
Nu faptul ca nu mananc bine sau ca mananc ciocolata, ci masa de seara, care de cele mai multe ori este masa de noapte.
Este singura chestiune pe care am schimbat-o in ultima perioada si de aceea si surplusul de kg.
Faptul ca ajung acasa de la serviciu dupa ora 20 s-a resimtit in mod direct in kg.
Masa de seara devenise cea mai bogata si la ore de genul 21-22 ...
Clar nu am cum sa schimb venirea acasa (si din cauza noului 'job') dar macar ceeea ce mananc la acea ora trebuie schimbat.
Nu am cum sa nu mananc nimic pentru ca la ora la care ajung deja simt ca lesin de foame asa incat ...

Astazi, la prima ora m-am cantarit si aveam 70,2. Ultima data cand am avut greutatea aceasta eram insarcinata cu Jasmine (in urma cu 12 ani) cam prin luna a VII-a.


Ce am mancat azi?!


Mic dejun


Porridge de ovaz cu lapte de soia si fructe

Este preferatul meu cand este vorba de mic-dejun.
La o cana de 250 ml de apa plata a adaugat 2 lg de lapte praf de soia si 5 lg de fulgi de ovaz.
Intre timp am pus la inmuiat cate o lgta de fructe de goji si una de coacaze pentru a se hidrata.
Cand porridge-ul a fost gata am adaugat fructele hidrate, o lgta de seminte de chia si una de susan, si 2 lg de miere.
Ca si topping am pus o mana de zmeura, jumatate de banana si una de afine.

Un mic-dejun plin de antioxidanti si de zahar (din miere si fructe) pentru ca am nevoie pentru restul zilei.

Chiar daca pare un mic-dejun nondiet pentru mine este cel care ma ajuta sa-mi mentin pofta de dulce intreaga zi.
 


La pranz am mancat o supa-crema de brocoli (preferata mea ca si cea de ciuperci). Lunea imi permit pranzul acasa pentru ca sunt schimbul 2 la serviciu :)

La un vas de 1,5l de apa am adaugat un morcov, cateva buchetele de brocoli, jumatate de radacina de patrunjel, jumatate de zuchini si un cartof.
Am blenduit totul pana s-a format supa-crema (fara adaus de ulei).

Am servit cu o lingura de seminte crude de dovleac si 2 mini-crackeri din seminte si patrunjel proaspat.

Imi propusesem sa manac o gustare de fructe intre pranz si cina, dar aglomeratia de la cabinet nu mi-a mai permis acest lucru.



Cina ....ei cina am luat-o evident la ora 21 pentru ca abia la ora 20.30 am ajuns acasa.
Avem in minte o gramada de pofte la cina insa m-am abtinut si am respectat ceea ce-mi notasem in organizerul special facut pentru aceasta dieta.
Am pregatit o salata din mai multe tipuri de verdeturi, un fir de ceapa verde, 3ridichi si jumatate de gulie, plus o jumatate de baby-avocado, 5 masline si 2 oua fierte moi.
Nu am pus dressing la salata, doar 2 pufuri de ulei de masline, sare si fulgi de chili.
La final jumatate de mandarina si cam asta a fost...

Azi n-am reusit sa fac gimnastica..deloc din pacate. Dar maine trebuie neaparat sa bifez si acest aspect.

Am baut cam 1l de apa si un ceai intreaga zi, deci si la acest capitol stau prost.
V-ati incercat vreodata sa va monitorizati cata apa reusiti sa beti intr-o zi?
Eu asa am realizat ca nu ajung nici macar la 1,5 l daramite la 2 l.
2cafele intreaga zi cu cate o lgta de miere fiecare.

Vedem maine ce spune cantarul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu