marți, 21 august 2018

Pastai prajite & beneficiile consumului de fasole



Astazi am avut pofta de-o portie de Pastai prajite.
Este o cina pe care-o faci in cateva minute, nu contine nici un produs de natura animala(deci este ideala si pentru vegetarieni sau pentru cei care tin post).

Ideea de baza a fost folosirea alimentelor din gradina proprie, intr-un mod sanatos si rapid.
Avem o mana zdravana de fasole galbena-pastai (sau teci) pe care am pregatit-o simplu.
Pastaile de fasole galbena se spala.
Se indeparteaza coditele si se rup in jumatate.
Se adauga in uleiul incins si se prajesc ca si cartofii.
Se condimenteaza dupa gust.

Modalitatea mea de servire a fost alaturi de o salata de rosii cu ceapa (rosie) alaturi de bucati de paine prajita unsa cu o pasta facuta din usturoi, sare si ulei de masline.


A fost o cina delicioasa! 

Pentru cei care nu cunosc, iata cateva dintre beneficiile consumului de fasole galbena:
  • bioflavonoidele care le confera culoarea galbena tecilor de fasole au proprietati benefice antiinflamatorii si antioxidante
  • continutul bogat in fibre asigura un tranzit intestinal bun
  • seleniul continut in pastaile de fasole galbena sunt benefice in sanatatea aparatului reproducator
  • 200 de gr de fasole galbena asigura necesarul de 20% din cantitatea de vit C necesara organismului nostru
  • magneziul, potasilu si acizii grasi Omega3 au rol protectiv, antiaterosclerotic
  • datorita continutului de lignani (cu efecte asemanatoare estrogenului) previne aparitia cancerului de san
  • surse bune de magneziu - la 100 gr de fasole-28mg de magneziu
  • o sursa buna de fier (sursa vegetala)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu